Buraya yeni yıldan istediğim dilekleri not düşmek istedim. Dilerim gerçek olurlar ve dönüp bu yazıyı okuduğumda iyi ki diyebilirim. Sağlık; umarım bir an önce virüs biter. Maske takmaktan, rahat nefes alamamaktan, ufacık bir düşkünlükte acaba hasta mı oldum diye düşünmekten yoruldum. Bir iki ay içinde diş teli tedavisine başlayacağım ve çokça korkuyorum aslında. Umarım korktuğum kadar kötü geçmez. İş; her zaman ne istediğini bilen biri oldum ve bu hedefler uğrunda çokça çalıştım, çabaladım ve hayallerini kurdum. Bazısını başardım bazısı yarım kaldı. Umarım yarım kalanları da tamamlar yeni hedeflerime sağlamca ilerlerim. Meslek hayatımda da bu netliğin benim için faydalı olabileceğine inanıyorum. Aşk; aşka değil de sevginin gücünün daha büyük olduğuna inandım hep. Aşk gelip geçer gibi ama sevgi bolca emek ve güven isteyen bir hissiyat. Yakında 21 yaşına gireceğim ve artık hayatımda gerçek bir ilişki olmasına hazır hissediyorum. Aslında çokça güvendiğim biri var hayatımda ama sadece güven yeterli gelmiyor. Sevmek istiyorum sevilmek istiyorum. Bunları yoğunca hissetmek istiyorum, uzaktan değil de dokunmak istiyorum. Deli gibi sevmek ve sevişmek istiyorum. Tabii ki duygusuz hiçbir ilişki bana göre değil, sevişmek için sevişmek istemiyorum. Sevmiş olmak için sevmek istemiyorum. Sevilmek için kendimden vazgeçmek istemiyorum. Beni ben olduğum için seven ve ruhuma dokunan o kişiyle deli gibi eğlenmek, sevmek, sevişmek... O sevgiyi acısıyla tatlısıyla yüreğimde taşımak istiyorum. Arkadaşlık; açıkcası arkadaş konusunda çok şanslı biri olmadım sanırım. Öyle kalabalık bir arkadaş grubum yok. Tanıdığım ve aynı masaya oturduğum çokça insan var. Bir derdim olsa hiçbirine anlatmam, tek tük güven duyduğum insan var. Çok fazla insan sevmiyorum sanırım ya da çok seçici davranıyor da