Rexşan

Rexşan
@leebonn_
Li ser lûtkeyên tarî di dengê me de dibiriqe 復讐
@leebonn_·
·
sabitlendi
İnsan kalmanın tek yolu insanlık dışı bu sisteme karşı savaşmaktır.
İnsan ve Toplum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadınlar; göğün yarısıdır.
"İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların tecrübe dediği şey budur, kalbiyle bağlantısını kesmiş bir insana tecrübeli denir."
O kadar yoruldum ki..
Belki de yanlıştı doğrularım...