kllncı

kllncı
@leoneferito
Kedi seven kızların güven eksikliği varmış Fil seven kız da da kalp kırıklığı varmış. Ben direkt söylüyorum: Güvenemiyorum, Sevgisizlikle baş edemiyorum, Paramparçayım...
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bana karanlığımın aydınlığı lazım.
1000Kitap
'İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez.' Demiş Yaşar Kemal ama ben bu yoruma asla katılmıyorum . İnsan birine çok acele eder, hızlıdır ve Bir daha kimse için acele etmez ve temkinlidir.
Edebiyat
En büyük özelliğimdi Sevgisizliği mi , yalnızlığı mı , aşka inancımı Bir başkasına daha çok değer vererek Ona daha çok güvenerek gidermeyi istemek Ama dedim ya özelliğim-Di.....
Edebiyat