Kedi seven kızların güven eksikliği varmış
Fil seven kız da da kalp kırıklığı varmış.
Ben direkt söylüyorum:
Güvenemiyorum,
Sevgisizlikle baş edemiyorum,
Paramparçayım...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
'İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez.'
Demiş Yaşar Kemal ama ben bu yoruma asla katılmıyorum .
İnsan birine çok acele eder, hızlıdır ve Bir daha kimse için acele etmez ve temkinlidir.
En büyük özelliğimdi
Sevgisizliği mi , yalnızlığı mı , aşka inancımı
Bir başkasına daha çok değer vererek
Ona daha çok güvenerek gidermeyi istemek
Ama dedim ya özelliğim-Di.....