Kitap aslında biraz çocuk yaştaki insanlara hitap ediyor gibi ya da uçurtma avcısı kitabından sonra bana basit geldi ama sonu etkileyiciydi. Insanlar kendi hayatlarına da değene kadar karşı tarafa yaşattıklarını anlayamıyorlar.
Kitabı okuduktan sonra filmini de izlemenizi tavsiye ederim.