Süleyman İnanç

Süleyman İnanç
@lepisterlik
Şimdi bir sabir bezine bürünmüs olarak İçimizin gerçeklesmesini bekliyoruz.
İNŞAAT MÜHENDİSİ
Konya
2 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
APTAL Her şey çok güzel olabilirdi APTAL.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen ; o hayat herşeye bedeldir. Ozdemir Asaf.
Bize sözlerimizden cok yüregimizden anlayan gerek. Cahit Zarifoğlu
MESELE Sevgili bulmak değil.Insanin her şeyini paylaşacagı arkadası , gönülden sevebileceği aşki, yeri geldiğinde ailesi olabilecek biri.(Alinti)