kusur falan yok ortada, önemli olan doğrusunu öğrenmek. dediğim gibi kural doğru, ama kalıplaşmış kurallar bazen yanıltıyor burada da olduğu gibi. demek istediğim herhangi bir fiili ya da ismi çekimleyip kafamıza göre yerleştiremiyoruz boşluklara, keşke o kadar kolay olsa. ingilizcenin böyle kalıplara bağlı kalınarak öğretilmesi yanlış, aslında sizin suçunuz değil ama iddialaşmanız saçma. umarım açık olmuştur