Levent Çetin

Levent Çetin
@levent_1
“Kendi hayatının tanrısı,bu dünyada kul.”
Fazla merhamet üzerine;
“Biz burada gerektiği zaman tüm ahlaki duygularımızı bastırır,özgürlüğümüzü,huzurumuzu,hatta vicdanımızı,her şeyimizi,her şeyimizi bit pazarında satışa çıkarırız! Yeter ki,sevdiğimiz varlık mutlu olsun.”
Sayfa 53·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
“İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba..”
Sayfa 32·Kitabı okuyor
Alıntı
Hak edene..
“Ben her şeye hor görerek değil hoş görerek bakmayı öğrendim artık.”
Sayfa 16·Kitabı okuyor
Kendi benliğime..
“..bakışlarında bir heyecan,hatta galiba zekâ ışıltıları vardı,ama aynı zamanda deliliğe benzeyen bir şeyler de yanıp sönüyordu bu gözlerde.”
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam