Adamı dağa doğru koşarken görenler, "Aslandan mı kaçıyorsun? diye sormuşlar. O, "Hayır!" demiş.
"Kaplandan, ejderhadan mı kaçıyorsun? diyebsormuşlar.O yine, "Hayır," demiş ve eklemiş,"ben aslandan kaplandan korkmam."
"Peki o zaman neden kaçıyorsun?" diye sormuşlar."Aptallarsan kaçıyorum," demiş adam, "çünkü onlarla baş edemem."