leylibal

İnsanların duyguları olmasaydı cinayet de olmazdı. Kabil Habil'i öldürmezdi.
Reklam
Kurgunun hayattan daha gerçek olduğunu, daha doğrusu gerçeği anlamanın tek yolu olduğunu bilmiyor musunuz?
Unutmak. Eğer unutmak diye bir şey olmasaydı, yaşam da olmazdı.
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir?
Müzik, edebiyat gibi duyguları anlatmıyor, bizzat yaşatmak amacını güdüyordu. Bu da işe yaramaz bir şeydi, çünkü benim duyguları yaşamaya değil, öğrenmeye ihtiyacım vardı.
Reklam