Son dönemlerde psikoloji-gerilim kitaplarına ilgim arttı. Okuduğum kitapla da B.A.Paris'in bu alanın en iyi yazarların biri olduğunu görmüş oldum. Kitabın anlatımı, kurgusu, karakterleri, finali hepsi olması gerektiği gibi, insanı hiç sıkmıyor ve hayal kırıklığına uğratmıyor, merakla bir çırpıda okunup bitiyor. Diğer kitaplarını da mutlaka okumalıyım diye düşünüyorum.