glsh...

glsh...
@libro_cubicularist_
Hayat benim için bir saklambaç ve ben sobelenmeyi bekliyorum burada, ortada, açıkta. Ve bütün ayrılık sohbetleri bir cerrahın, "Elimizden gelen her şeyi yaptık" samimiyetsizliğinde.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ve yaşam yalnız rüzgâr, yalnız gökyüzü, yalnız yapraklar ve yalnız hiç değil mi?"

glsh...

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
2026 32. kitabı
Jason Goodwin
6.5/10 · 22 okunma
İnsanlar üç yüz yıl boyunca yaşamıyordu ama fikirler yaşıyordu;hatıralar da öyle, gelenekler de.
...ölü ya da diri başkaları için yaşamanın yine de mümkün olduğunu söylemek istedi.