İ

İ
@lidya_ll
Ruhunu yitirmiş bu çağın vebası; düşünememek değil, hissedememektir..
Ne anlatabilirdim ki ?.. Elimde yüreğimi acıtan anılardan başka ne vardı? Söyleyeceğim tek bir cümle beni saatlerce hıçkırıklara boğmaya hazırken, ruhu kararmış bu dünyada bu aceleci ve umursamaz insanlara neyi, nasıl anlatabilirdim? Susmak, sessiz kalmak belki de nahifliğini yitirmiş bu zamanın şifasıydı. Sessizliğin en güçlü sesiydi..
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

İ

, 1000Kitap'a katıldı.