Daha önce hiç Tolstoy okumamıştım ve şu an pişmanım. Kitabı elime aldım ve okuduklarımı düşünmek, anlamak, hazmetmek dışında bırakmadım.
Çünkü okuduğum ve tekrar mutlaka ama mutlaka okumalıyım dedigim bir kitap oldu. Her yaşta baska bir şey anlayabileceğiniz size yeni şeyler katabilecek bir kitap.
Kendi hikayesinde size hayattan kırıntılar sunan ve hatalarınızı yüzünüze vuran bir kitap.
Kim olduğunuzu, ne olduğunuzu, insanlığın nasıl birşey olması gerektiğini tekrar tekrar öğreten bir kitap.
Ve bence her insanın mutlaka okuması ve üzerine düşünmesi gereken bir kitap.
Tanrı'yı sevdiğini, fakat öz kardeşinden nefret ettiğini söyleyen yalancıdır. Gözüyle gördüğü kardeşini sevmeyen , gözüyle görmediği Tanrı'yı nasıl sevebilir?