Kelekçi Mehmet, köy içinde iki katlı ve pencereleri camlı muntazamca bir ev göstererek, “Köyün ağası Abdi Ağa'nın evidir.” dedi. Bu Abdi Ağa oralarda nüfuzlu ve zengin bir adammış. Ne fayda ki zevk sahibi değil. Zira gerek evinin çevresinde ve gerek bütün köy içinde gölge edecek bir tek ağaç yoktu. Abdi Ağa zengin adam ve köyün sahibi, ama “dünyada bir dikili ağacım yok” diye yemin etse yemini bozulmuş olmaz.