Sevgi dünyası!
Ben sevgi dünyasına doğdum, Nefes aldıkça içimde büyüttüm, Gülüşler ruhumda, cenneti yankıladı, Ruhumun sönmeyen hayat ışığı oldu. İnisiye olmuş ruhum yerinde durmaz, Mücadelesiz bir hayat, yaşanmaya değmez, Kalbim sevgisiz bir saniye bile atmaz, Benim mekanım dostluk dünyası. Kitaplar yıkılmaz kalem, Şiir yürünecek yolum, varılacak limanım, Sırtımda ailem, özgürce uçuyorum. Tüm evren benim evim. Faruk.
Hoş geldin kadınım benim hoş geldin ayağını basdın odama kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi güldün, güller açıldı penceremin demirlerinde ağladın, avuçlarıma döküldü inciler gönlüm gibi zengin hürriyet gibi aydınlık oldu odam…🫂 Kadınımmmmm… ❤️ Benim en güzel yanım, en huzurlu limanım… Hiç eksilme olur mu? Çünkü sen eksilirsen, içimdeki en güzel şey de eksilir. 🫂 Sana bir iyi, bir de kötü haberim var sevgilim… Önce iyisinden başlayayım; Artık hiçbir sabaha bana küs uyanamayacaksın. Çünkü her gününü sevgimle sarıp sarmalamaya, yüzünde bir tebessüm bırakmaya niyetliyim. Elin yüzünde her yeni gün görmek isterim. Şimdi sıra kötü haberde… Her sabah beni çekmek zorunda kalacaksın. ☺️ seni ne kadar sevdiğimi anlatışımı… beni, her halimle her sabah çekmek zorunda kalacaksın. Yok öyle küs uyanmak🫂 Ama biliyor musun? Ben de her sabah seni sevmeye, sesini özlemeye, gözlerini düşünmeye ve seni kalbimde seve seve taşımaya, gözümü seninle açmaya dua ediyorum🙏 Bu yüzden aslında o kötü haber ikimiz için de en güzel haber olabilir…
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yolunu kaybetmiş gemi gibiyim ne sığınacak bir limanım ne de varılması gereken hedefim var
Duygu ve Düşünce
Okyanusta kayıp bir gemiyim Limanım yoktur benim
Sanırım tam olarak bu:
Yavaş yavaş şunu kabul ediyorum: Ben herkesin “sen gerçekten iyi bir adamsın“ dediği kişiyim ama hiçbir zaman “onu istiyorum“ dediği kişi değilim. Sanırım ben; asıl kişiden önceden gelen güvenli limanım.
Duygu ve Düşünce
29.03
Aylar sonra fotoğrafını gördüm. Sakal bırakmış. Daha yorgun görünüyor. Büyümüş biraz. Yabancılaşmış sanki. Tanıdığım o eski Özgür değil sanki gördüğüm. Sığındığım limanım değil. Her şeyim olabilmiş, kalbime dokunabilmiş o adam değil. Her şeyini bildiğim, gözlerinin içini parlatabildiğim adam değilmiş gibi. Herhangi bir yabancı gibi. Kâbuslarından uyanıp bana sığınan o adam gitmiş, yerine buz gibi bir yabancı gelmiş gibi. Ne yazık sevgilim. Çok yazık.