Henüz altı yaşındayken balta girmemiş ormanlar hakkında yazılmış "Yaşanmış Öyküler "adlı bir kitapta harika bir resim görmüştüm.Bu resimde bir boa yılanı avını tutmaktadır.Çiçekler öylesine çelişkilidir ki! Bense çiçeğini sevmeyi bilmek için daha çok küçüktüm.