- Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil. Onu öldüreceğim !
- Ne ! Babanı mı öldüreceksin ?
- Onu içimde öldüreceğim ! birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar.
Her ilişki, kendi doğamızla ilgili olarak henüz fark edemediğimiz şeyleri ortaya çıkarmaya hizmet eder. Başka bir deyişle, ben ne zaman "sen" in etrafındaysam, henüz tanışmamış olduğum "ben" ile tanışma ihtimalim var !
Acı çekmiyormuş gibi görünmek acı çekmediğimiz anlamına gelmez. Gözden uzak, akıldan da uzak gibi gelebilir ancak kalp daha iyi bilir ve içine gömülen acı her ne ise büyümeye devam eder. Kısa sürede bu yük artık taşınamayacak hale gelince (ki her zaman böyle olur) gömülen her şey ortaya çıkar.