A dostlarım biricik yakınlarım,size değer veriyorum çünkü sevgi dilim bu. Sevgiyi tam anlamıyla hissedemiyorum ve açıklayamıyorum ama sana iki elim kanda bile olsa ,başım gövdemden ayrılsa dahi gelirim,çünkü sen özünde iyi ve değer,çaba görmeyi hak eden bir insansın.
Sanırım sana olan sevgimi şöyle açıklayabilirim,öyle bi yerin varkı bende bencil canavarlarla dolu bu dünyada ölüme yakın bile olsam veya iliklerime kadar kanım çekilmiş olsa iki elim kanda dahi olsa sana değer ve tüm çabamı veririm.
Yine de sevgi cümleleri bekliyorsan bir gün onu da denerim sonuçta bu da bir çabaya girer diymi?
L.