e

e
@liofumm
“her şeye rağmen hayatın devam etmesi, bu acılı hikayede bile, insandan umut kesilemeyeceğinin bir kanıtı olarak, tarihsel belgelerde yer almıştı.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“her bir insanın hikayesi, bizi kendi başımızdan geçen olaylar kadar ilgilendirirdi. yeter ki kendi gerçekliği içinde kavransın. her hikaye, sonuçta insan varoluşunun hikayesi değil miydi? ve akıp giden hayatın?”
“insan çok yakından bakınca bir şey görmez.”
Sayfa 239·Kitabı okudu
“aramızdaki temel fark ne, biliyor musun? sen insanlara baktığın zaman üniformalar, bayraklar ve din görüyorsun! peki, sen ne görüyorsun bakalım? insan, sadece insan. seven, acı çeken, acıkan, üşüyen, korkan bir insan.”
“‘ille bir hastalık arıyorsanız’ dedi, ‘onları öldüren insanoğlunun zalimliğiydi!’”
Sayfa 91·Kitabı okudu