e

e
@liofumm
“yaşayamadığımız zamanların acısını, yine zamanın iyileştireceğine kanmak ne büyük aptallıktı!”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“senin düşüncenin düştüğü bir uykuya hiçbir kabus dokunamıyor.”
“bakışının güzelliğinde gerçekliğimi yitiriyorum.”
“inceliği bilmeden, güzelliği görmeden, susturulmaya çalışılanı işitmeden geçip giden bütün hayatlara açtığın savaşta bunca yaşamı canlı kılandın.”
“yüzünü göremiyorum, sırtın fotoğrafa dönük ama gülümsüyor oluşunu şakaklarında hissediyorum.”