Kimse yokken ben vardım varlığım onun yalnızlığının geçici çözümüydü İnsanlar gelince ben “gereksiz” oldum çünkü bazıları insanları değil boşlukları sever...
Birbirimizi pek tanımıyor olsak da, küçük iyilikleriyle bana iyi gelen insanlar oldu diyelim. Belki farkında bile değiller ama sonuçta takip ediyorsam bir bildiğim var olm
Kerim Yaser 👉 ihtiyar 🫂
@sozlerin_gucu 👉 yardımsever abla
@Body_man 👉 🤝🏻🫡
@Game_overr 👉 kumam sayılır
Ardaaaa 👉 ex damat
@Xqray 👉 selam olsun 🤓
@Hergeceoldum_ 👉 Işığımm 💫
@comsliww 👉 Yaşlı Finduk Umarım kimse yanlış anlamaz ztn takip ettiğim kişi sayısı da az onları da etiketleyeyim dedim yeni yılınız kutlu olsun 🥳 ( unuttuğum biri yoktur umarım )