Tam bir fantastik hayranı olaraktan şunu belirtmeliyim ki kim fantastik kitapları seviyorsa bu seriyi MUTLAKA AMA MUTLAKA okumalısınız. Kitap o kadar mükemmel ki adeta kendine has dünyasında kayboluyor ve geri çıkamıyorsunuz. Açıkçası önceden bende pek fantastik kitap sevmezdim ama bu seriyi okuduktan sonra fantastik hayranı oldumm. Hani çok sevdiğiniz bir dizi olur da durmadan onu izlemek istersiniz ya, aynı o şekilde oluyor. Sadece okuyunn yani diyebileceğim başka bir söz yok...
Kitabı tek bir cümleyle özetleyecek olursak: Kitabın hikâyesi, İnsan Diyarın'dan zorla Elemental'e götürülen başkarakterimiz olan deli su vârisi Nova'nın orada yaşadığı sonsuz, heyecan dolu, buram buram fantastik kokan olaylarını anlatıyor.
Ama tabii ki kitap sadece bu kadar değil. Büyük Yıkım'da İlmek'e hapsolmuş su lordu olan Arın'ın ( normalde sevmezdim ama diğer serilerde duzeliyormuş ) geri hayata dönüp yıkılmış su krallığını geri kurma çabalarını, gece yarısı lordu olan Daren'in ( KOCAMMMMM ) kurnazlık dolu akıl oyunlarını, hava lordu olan Sina'nın ( Asillik fışkırıyor) krallığını ne pahasına olursa olsun zorlu koruma çabaları, diyarın hem kralı hem de toprak krallığının lordu olan Amon'un ( ıyyy hiç sevmiyorum bunu iyi ki geberdi ) acımasızlık dolu zorbalıklarını da anlatıyor.
Şimdi kitapla ilgili kendi düşüncelerim; !!SPOİ İÇERİR!!
Ayzer'i zaten başından beri pek sevmemiştim pisliğin tekiydi baştan beri nova'nin yanında olması gerekiyordu sonuçta arkadaşlıktan öteydi bunlar ondan ayzer midemi bulandırdı.
Amonu da pek sevmedim zaten kötüydü ve olmaya da devam edecek nova'nın öğretmeni olması da beni çok şaşırttı açıkçası ve sonra novaya böyle davranması çok sinirlendim ya.
Darene gelecek olursan ne yalan söyleyeyim başta onu sevmemiştim Kitabın başında novaya söyledikleri