Bazı geceler insanın içi, gökyüzündeki en parlak yıldızdan bile daha kırgındır. Ama bilirsiniz… kırık şeyler de ışığı farklı yansıtır. Hepinize sakin, toparlayan bir gece diliyorum. İyi geceler 1k halkı ✨🌙 💫
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sessizliği seviyorum çünkü herkes sustuğunda kim kaldığını daha net görüyorum.
Yıldızlar gibi konuşmuyorlar ama hâlâ oradalar umut, arada eksilen ilgilerde değil
içimi sakinleştiren çıplak gerçeklikte kalıyor