''Orman bizim evimizdir. Bizi besler, saklar, korur. Ormandaki doğal yaşamın kutsallığına saygı duyarız. Biz de elimizden geldiği kadar onu koruruz, bir zarar görsün istemeyiz. Doğanın kutsal sevgisi adına şarkılarımızı söyleriz. Doğada avlanırız, mücadele ederiz ve onun gölgesi altında kutlamalar yaparız. Doğa bizim yaşamımızdır...''
''İnsanlar için dil evrenseldir. Aynı dili konuşmuyor olsanız da birbirinizle çok iyi anlaşabilirsiniz. Siz yeter ki paylaşın, yeter ki anlaşmak isteyin.''
'Gri, siyah, sarı ve kahverengi renkleri ağırlıktaydı. Bir de yaprakların yeşili. Kabile insanlarının yaşadığı bu geniş alan sarmaşık duvarlarla çevrilmişi. Yerden hayli yüksekte bir alana da kamp yerini kaplayacak genişlikte bir ağ gerilmişti. Ağ yukarıdaki ağaçlara bağlanmıştı ve üzeri yeşil yapraklarla örtülüydü.'