İyi akşamlar
Kitabı alıntısını görüp merak ettiğim için satın almıştım. Alırken nasıl bir kitap, ne anlatıyor diye sorgulamamıştım. Şiir kitabı çıkınca şaşırdım açıkçası.
Bazı şiirler beni derinden etkiledi. Önceden yaşadığım birtakım şeyler kelimelere dökülmüş gibiydi. Kitabı beğenmemin en büyük sebebi budur. Fakat bazı şiirleri hiç beğenmedim. Okurken anlam veremediğim ve sevmediğim yerler oldu.
'sonra anlatırım ben sana
medeni bir şekilde ayrılamıyor oluşumun
ilkellikle açıklanamayacağını
mutsuz olmamız için bir neden yokken
neden mutlu olamadığımızı
kasırgadan medet umduğumu
belki beni bir yere götüreceğini
ve bunu
nasıl beklediğimi gece gündüz.