Yeryüzünün koyduğu kurallar bir yana, içimdeki yücelik-güzellik duygusu ve derin ahlaklılık dış dünyadan kaçmamı ve içimde yarattığım tasavvurlarla yürümemi istiyordu.
"Yerin altındakiler ,üstündekilerden daha fazladır.Ancak yerin üstünde olanlar, altında olanlardan çok azını bilirler.Onlar,hatırlanacak izler bırakanlardır. Allah bizlere ,güzel izler bırakarak ,yerin altında iken de hatırlanmmayı nasip etsin."