Türkiye'nin eliti yok.Daha doğrusu kendine "elit" diyenler "elit" değil.
Başımızın en büyük belalarından birisi de, kendilerini güçlü ve "elit" hisseden bu değersiz çevreler...
Depresyon, canlılığın içerdiği dehşete karşı kişinin, kaybettikleri karşısında, dolayısıyla arzu ettikleri karşısında varlığını sürdürebilmek için bulduğu kendi kendini iyileştirme yöntemidir.