Fuat asaf

Fuat asaf
@ll_asaf
Kendimi güle deli gibi aşık olup yapraklarını yiyen kurtçuk gibi hissediyorum.
aşçı
lise
İzmir Urla
Şanlıurfa Harran
5 okur puanı
Nisan 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

Fuat asaf

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2024 2. kitabı
Murat Mahya Gürses
6.7/10 · 17 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deli Bal
Sözümü tutamadığım için beni affet. Canım Füsünüm, aşkım, herşeyim. İşte yine yüzyüzeyiz. Sana en başta verdiğim sözü tutamayacağım bitanem. Yanı başında kalamaycağım. Ama beni affedeceğini biliyorum çünkü sen sevdiğini affetmeyi bilirsin. Seni dünyadan çok seviyorum. Hani birlikte okumuştuk küçük prensi, ben sana orda ki tilkiyim diyince sen kızmıştın. Evet ben o tilkiyim. Beni sevginle evcilleştirdin. Ben kaçamaz oldum. Bana beklemeyi öğrettin, bana aşkın yolu yordamını öğrettin. Füsün, sen beni yeniden yarattın. Seni dünyadan çok seviyorum, hayattan çok seviyorum seni. Ama ben yaralıyım birtanem. Güçüm kendime yetmiyor. Güçüm seni kendimden korumaya yetmiyor. Dün seni mutlu etmek için çıktım yola, ben uçarken senin kanatlarını kırdım. Ben mutluluğu bilmiyorum Füsün, korkuyu senin gözlerine gördüğümde anladım. Kendimi gül'e deli gibi aşık olup yapraklarını yiyen kurtçuk gibi hissediyorum. Ben uzağa gidiyorum bitanem. Sevgimin seni acıtmayacağı bir yere. Seni acıtmadan, incitmeden sevebileceğim bir yere. Bana delibal diyorsun ya. Delibalın fazlası zehir Efsunum. Delibal zehir. Bana uzun mu uzun bir aşk yaşattın. giderken Çok mutluyum. Sende mutlu ol, bide beni affet. Şimdi değilse bile bi gün affet. Sayamayacağın kadar öpücük. Yıldızlar kadar öpücük bitanem.
1000Kitap

Fuat asaf

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
2024 1. kitabı
Zübeyir Akdemir
8.5/10 · 12 okunma
evlendikten aylar sonra aradı:
sesi buruk kalbî kırık istediğini bulaşmış gibi geliyor du sesi! sürekli mutlu olduğunu falan anlatıyor du , hakaret etti saydı sövdü herşeyin benim yüzümden olduğunu söyledi bana göre haklıydı.benim için konuşacak bir şey yoktu. çünkü başkasının eşiyle konuşmak benim için yanlıştı çünkü benim için o artık sevdiğim kadın değildi benim sevdiğim kadın çok Uzak diyarlara gitmişti sürekli kapatmak istiyordum telefonu o ise benim değiştimi söylüyordu ne için aradığı sordum? dedi ki: iyisiyle kötüsüyle bir ilişkimiz oldu helallik istedi ben hiç düşünmeden helal olsun dedim. gerçekten helallik mi istedi yoksa arkasındaki eseri görmek mi istedi ya da başka bir şey mi? bilmiyorum bilmekte istemiyorum. o herşeyin farkındaydı ben ondan SONRA dağılacaktim acı çekecektim bir daha kimseye aşık olamicaktim ama toparlicaktim ki haklıydı dağıldım acı çektim toparladım ama aşık olmadım bir daha kimseyi sevmedim. ama vazgeçmedim bir gün belki yine aşık olurum yine severim sevilirim kim bilir belki bu kışlar bizi güzel baharlara hazirliyordur.:)
İnsan ve Duygular
nefes bile almadan.seni seviyorum dedi...
Alıntı