Bahtsızlıklar ,kayıplar ,yenilişler !Bunlar bütün insanların kaderi idi. Yıkıcı olan bunlar değil,her kaybın yeni bir başlangıç imkanı getirdiğini görmemek , görememekti.
Halkın,dedi,iki fazileti vardır : Iyi niyet ve inanmak.Birincisi beyinsizliğin, öteki de bilgisizliği çiçeğidir.Çiçekleri seçiniz ve onlardan yararlanınız.