Neslihan ✯

Sevgili kendim ;
Daha seni alkışlayacak tüm masalara oturmadın bile. Daha seni sevecek herkesle tanışmadın. Kendine yüklenme.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Bir zamanlar kendimi bulunmaz hint kumaşı sanmıştım. kaç metredir benim yokluğum? benden daha çok var sanmıştım. benim yokluğumdan dünyaya bir elbise çıkar sanmıştım. dünyanın çıplaklığına bakmaya utanmadan sonunda ben de alıştım. ah…dedim sonra, ah!” #didemmadak
Uslanmaz bir yürek taşıdığıma dair Yaygın bir kanaat dolaşır aynalarda. #nurullahgenç
“Bir geceyarısı yazıyorum bu mektubu Yalvarırım onu okuma çarşamba günleri” Cemal Süreya yazdığı şiiri mektup olarak nitelendirmiş, sevdiğinin çarşamba günü okumamasını istiyor. Çarşamba; hafta içinin ortası, en çabuk geçen gün, baş değil, son değil… “Hiç sevilmemiş olsam bile yazdıklarımı okurken bana biraz olsun zaman ayır, geçiştirme” demek istemiş, ne derin söz…
Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz. #sabahattinali