Nasılsın diye soruyorsun ya bana
Ne diyebilirim ki
Sanki çöldeyim,
Sönmeyen kızgın bir ateşin ta ortasında
Kendi nedenlerimle avunuyorum,
Efkârlıysam,
Güzel sözlerini duyamayışımdandır
Seraplar görüyorsam,
Bana ait olan sevgiyi senden alamayışımdandır
Çok susuyorsam artık,
Bir şeyler yazmalısın şûradan buradan
Ben anlamayım noktasından, virgülünden
Bize ait olduğunu,
Bugünde senin pencerenden baktım dünyaya
Açtım gözlerimin üzerindeki pervazları
Ve seninle birlikte gördüm gelecekteki huzuru
–Rifat Uçar–
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık bu iş, sokaklara kadar inmiş.
Bak mısralar devrimde.
Dizelerse slogana kalkmış.
Sözcükler sokak duvarlarında asılı.
Harfler tam anlamıyla bir kaçak.
Kelam kaleme aşık.
Kalem firarda,
Şiir sokakta...
–Ahmet Yaşar Gündüz–
Biliyorum, konuşacak birşeyimiz yok
Ama yine de gözlerini al gel
Elindeki yarayı, suskunluğunu, acemiliğini
Beni biri severse inanmam
Seni biri severse utanırsın
Bilmediğin bir hastalığa acımak gibi bile olsa gel
Biliyorum konuşucak bir şeyimiz yok
Ama ızdırabım sende, mutlaka al da gel...
Karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır
Yıldızlar aydınlık fikirler gibi havada salkım salkım
Bu gece dağ başları kadar yalnızım
Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından
Dudaklarımda eski bir mektep türküsü
Karanlıkta sana doğru uzanmış ellerim
Gözlerim gözlerini arıyor durmadan
Nerdesin
–Atilla İlhan–