Değerli arkadaşlarım, sizlere çok kısa bir şekilde çiçek üzerinden insan yaşamını anlatmaya çalışacağım. Çiçek ve insan gelişim açısından birbirine oldukça benzemektedir. Çiçek ile ilgilenirseniz, sularsanız, gün ışığını almasını sağlarsanız yavaş yavaş büyür ve filizlenir. Ancak onu ihmal ederseniz ölür, solar, çirkin bir ota dönüşür. Bu örneği insana, kendimize uyarlarsak avantajlı olduğumuz bir durum var. Biz kendi seçimlerimizi yaparak hayatımızda karar verici rol oynarız. O yüzden arkadaşlarım kendinize bakın, ilgilenin. Aristotelesin de dediği gibi: Mutluluğu arayın, yaşamın amacı odur.