C’est la vie

C’est la vie
gündüz herşeye öfkeli,gece kendine acıyan…
ne varım ne yok;kendi muammama asılıyım.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
dolaş bakalım hafız..
elektro hafiz-nassam alayna🫴 🎶
içimde tuhaf bir sükût var.ne tam huzur, ne tam keder.sanki biri uzaktan çağırıyor da ben ilk kez dünyaya dönüp bakmıyorum……
aşkın en karanlık tarafı şu bence,insan önce bir kula yanıyor,sonra o külün içinden Rabbini aramaya başlıyor.ben de yandım doğrusu ama kötü olmadı bu.insan kül olunca kalbinde sakladığı putları daha iyi görüyor..