C’est la vie

C’est la vie
gündüz herşeye öfkeli,gece kendine acıyan…
dolaş bakalım hafız..
elektro hafiz-nassam alayna🫴 🎶
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
içimde tuhaf bir sükût var.ne tam huzur, ne tam keder.sanki biri uzaktan çağırıyor da ben ilk kez dünyaya dönüp bakmıyorum……
aşkın en karanlık tarafı şu bence,insan önce bir kula yanıyor,sonra o külün içinden Rabbini aramaya başlıyor.ben de yandım doğrusu ama kötü olmadı bu.insan kül olunca kalbinde sakladığı putları daha iyi görüyor..
ayrılık nedir bilmem ben;bir perdenin kalkışını yaşadım sadece.