C’est la vie

C’est la vie
@loser21
gündüz herşeye öfkeli,gece kendine acıyan…
ayrılık nedir bilmem ben;bir perdenin kalkışını yaşadım sadece.
Reklam
ama bazı hüzünler vardır kalbim,mayısta daha çok kokar…
mayıs serçeleri..
ben eskiden baharı severdim.şimdi her çiçek biraz geç kalmış bir hatıraya benziyor.yine de akşam olunca çayı koyup pencereyi açık bırakıyorum belki bir kuş gelir diye değil,insan bazen giden şeylerin sesini duymak istiyor sadece.
hatırla! bir akşamüstüydü belki. diyarbekirde güneş taş duvarların ardından çekilirken içine sebepsiz bir sıkıntı çökmüştü. sen,bir bakışın değişmesini felaket sayardın. bir ses gecikse, geceyi baştan sona suçlardın. bir zamanlar dünyayı değiştireceğine inanıyordun. sevmenin yetmediğini öğrendiğin gün işte biraz öldün sen. bu çağ seni anlamak için fazla aceleciydi. şimdi bırak kendini. bir kahve soğusun önümüzde, uzaktan bir ud sesi geçsin, gece eski bir tül gibi şehrin üstüne insin.
Cemal Safi (git)
“madem aşk tablosunun takdirinden acizsin, git de çağdaş ressamlar modern resimler çizsin.”