ulan eski mesajlar geldiğinden beri bakmamıştım az önce bakayım dedim ne malmışım. aptal gibi ellerinde oynatmışlar gerçekten, salak yerine koyuyorlar insanı. (aynı kişi 3,4 hesaptan farklı kişi olarak yazıyormuş) 1 yıldan fazla konuştuk kızla bir de