Kayıp

Kayıp
@lostonyoux
Onun için’
Bittiğimiz yerden başkasıyla başlamışsın, yazık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
bilirsiniz bir trenin arkasından bağırmak ya da peşinden koşmak, o treni durdurmaz.
Önce seni izlemeyi şimdi de özlemeyi bıraktım. Bugün değil ama bir gün bu seni üzecek
Senin için çabaladım, emek verdim. Olacak dedim. Başıma bir sürü şey geldi senden yine vazgeçmedim, vazgeçemezdim zaten. Sonra seni o kızla gördüm. Ellerini tutmuştun, ona çok güzel bakıyordun. İzlediğim yerde kaldım, baktın bana o an gözlerimle savaş ediyordum biliyor musun ben ilk defa sana aşık olmuştum. O an senin için yaptığım her şey gözümde canlandı. Gururumu bir kenara bırakıp seninle konuştuğum, bana gülümsediğin, konuştuğun ve baktığın an. Ruhum kendini bana baktığın pencereden attı, gözlerim görmek istemezcesine kendini kaçırdı. Bedenim. Ona ne oldu biliyor musun? Çöktü. Artık onu seviyordun, ona bakıyordun, ona sarılıyordun, ellerini tutuyordun. Ben ne mi yaptım? Çoğu şeyden vazgeçtim. Kendimden.
biz ne zaman sarılıcaz