Kayıp

Kayıp
@lostonyoux
Onun için’
Keşke aramıza mesafe girseydi, bir şekilde aşardık. Keşke aramıza başkaları girseydi, bir şekilde atardık. Ama senle benim arama sen girdin, ben anca kendimden vazgeçebildim.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin, şiirler yazdın. Peki o ne yaptı deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta.” -Nazım Hikmet
Hiç kapıldın mı o hisse, gitmek istersin hani, ama aynı zamanda da kalmak gelir içinden.
Tanrım, yetmez mi bu kadar kasvet? Ben artık gülmek istiyorum yalvarırım yardım et!
İkimiz de buraya yazıyoruz ben sana, sen başkasına.