"her zaman, ilk kendini düşün, ama diğer insanları da düşün tabii insanları mutlu et, emin ol ki fark edeceksin bir kalbi mutlu ettiğinde sende mutlu olacaksın, enerjini ve o çocuksu yapını güzel koru güzelim hayat üzülmek için çok kısa "
hocam buradan geleceğime de seslenebiliyor muyum? kjhgfokj
"ben kendimi üzmedim sende üzme, çocuksu yapımı ve enerjimi korudum hep koru ve onu kaybetme tamam mı?"