Eda

Eda
@lt845
Öğleye kadar içimde bir hafiflik, bir neşe vardı. Hâlbuki şimdi gene kara düşünceler, iç sıkıntısı başladı. Yüreğim gene sızlıyor.
Sayfa 13 - İlya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ömrünüz hep böyle kiralık odalarda, yalnızlık içinde, yabancılar arasında, dostsuz, mahrumiyetlere katlanarak geçti. Öyle mi?..
Sayfa 13 - İlya
Zaten pek aklı başında olmadığınız mektubunuza bakınca anlaşılıyor.
Sayfa 12 - İlya