User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Herkes kendi yerini öyle güzel belirledi ki bana bile gerek kalmadı)
Reklam
Ferahlık Rabbim.. yol aydınlığı.. baht güzelliği
Bedelini benim ödediğim hayatta her şeyi doğru yapmak zorunda değilim. Mutluysam iş bitmiştir.
"Affedilen saygısızlık, tekrarlanır."
" Zira benim yolum bana özgü ve ben her zaman çiçek açacağım.🪷"
Reklam