User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
"Nefrete sevgiden fazla güvenirim. Çünkü, nefretin sahtesi olmaz."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni çok seviyorum. Yaşamak kadar çok.
"Zaman değil de insan geçiyor gibi. Evvela hevesi, sonra kendisi..."
onların kalpleri de seninki gibi sanıyorsun herkes o kadar yumuşak o kadar şefkat dolu olamaz oysa