User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
Seni soruyorlar. Öldü mü diyeyim yoksa dönecek mi? İkiside imkansız değil mi? Çünkü biliyorum; Asla geriye dönmezsin ve biliyosun, sen benim için asla ölmezsin
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Sonra çekildim bir kenara, seyrettim olup biteni... Baktım; kim de ben ne kadarım, kim bende ne kadar kalmış diye."
Bana boş boş oturup duvarı izlettiren herkese kırgınım .
Asla bir kurdu öldürmesi için bir koyun gönderme