Kitabın sonuna gelene kadar elimden bırakamadım ve işe uykusuz gittim. Mahvolan uyku düzenimle size merhabalar Uzun zamandır beni böyle bu kadar kendine bağlayan bir kitap olmamıştı.Emily Henry’nin diğer Türkçeye çevrilen kitaplarını okumuştum beğendiğim için de bu kitabı çıkar çıkmaz aldım hemen. Ana karakter Nora Stephens’ ı, yazar o kadar güzel işlemiş ki çok beğendim. Charlie ile olan kimyaları da çok güzel işlenmişti. Aralarında ki sohbetten çok keyif aldım. Cevaplarını okurken heyecanla sayfaları nasıl çevirdiğimi anlayamadım.Beklentileri, hayal kırıklıkları, aile olmayı,yetişkin olmayı.. Tüm bunlar çok güzeldi. Bilemiyorum, bazen bir kitabı beğenmemizde ki unsurlardan biri kendimizden bir şeyler bulmamız olabiliyor. Nora ile hiç bir benzer yanım yok ama kendimi ona çok yakın hissettim. Sonuç olarak, güzel bir kitaptı, bence şans verebilirsiniz.