havva

havva
@lunardeity
hepimiz şu ya da bu biçimde deliyiz zaten
Mösyö Hamil, yaşamın kutsal kitabında, insanlığın bir virgül olduğunu söyler... İnsanlık bir virgül değildir, çünkü Madam Rosa Yahudi gözleriyle bana baktığı zaman bir virgül değildi, kutsal kitabın tümüydü belki.
Reklam
Öylesine mutluydum ki ölmek istiyordum, çünkü mutluluğu, yanıbaşınızdayken yakalamak gerekir.
Sanıyorum yaşamaya çok gençken girişmek gerekir, çünkü sonradan bütün değerinizi yitiriyorsunuz, kimse de size bağışta bulunacak değildir.
Bir insanın en önemli parçaları kalple kafadır, en pahalıya patlayanlar da onlardır. Kalp durursa artık işinizi eskisi gibi yürütemezsiniz, kafa her şeyden kopup doğru dürüst işlememeye başlarsa da kişi niteliklerini yitirir, artık yaşamdan hiçbir yarar göremez.
Reklam