97

97
@lunvia
still with you
ama ben kimseyi böyle nefretle özlememiştim
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
tek kelime etmeden siktir olup gittiğinde bile anlayışla karşılayan bendim şimdi verdiği sözleri tutmayan ben oldum
lakin ben onu tüm yaptıklarına rağmen affediyordum, kendimden onu azat ediyordum
Edebiyat
yaşattığı her şey için özür diliyormuş, o ne yaşattığını nerden biliyor da özür dileyebiliyor
gülüşünü çok özlüyorum bazen, dönmeme yetmiyor
Müzik