SPOİ VAR!!!!!!!!!!!
Kitabi bir günde bitirdim yine çok akıcıydı okurken çok güldüm maral atmaca kalemi zaten muhteşem bana kitaplarında istediklerimi veriyor acıyı sevgi Özlemi daha bi çok duyguyu ama şunu söylemeliyim ki bu kitap’ta bir smut sahnesinin olmasını isterdim kitabi ne zaman şevişecekler diye diye okudum ve o zaman hiç gelmedi bu konuda hayal kırıklığına uğradım……..Marcus hala fav karakterim Emily’ile sevgili olmalarına çok çok sevindim ama edward’la sofia’ya da çok üzüldüm….Vanessa oda ikinci fav karekter zaten ama elijah,Vincent ve hanks’ın daha çok kitapta yer almalarını isterdim..Connar ve Lisa’nın ölümü içimi su serpti..ya o yarı insan yarı yılan bebek çok sevmıştım onu…arkadaşlar ben maral SAN razıyım ve bu seriyi ys’dan daha çok seviyorum okuyun okuturun içinde smut sahneler yok( keşke olsaydı)…