Kadınlar hep böyledir.
Hep yanlış durakta beklerler.
Yanlış durak olduğunu bildikleri halde
Hep beklerler.
Ümitlerini yitirirken, yanılmak isterler
Ama yanılmazlar, beklenenler yanıltmaz.
Çünkü beklenenler hiçbir zaman gelmezler.
Ve kadınlar hep beklerler
Sonunu bile bile sonrasını bile bile
Sonrası mı ?
Sonrası bir kaç şarkı
Akmış rimeller
Biraz hayal kırıklığı
Çokca pişmanlık
Boşa geçmiş yıllar…