Feyza YILDIZ

Feyza YILDIZ
@m_anticus
" ... Hani insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı. Hani unutmak, insan soyunun en büyük şifasıydı."
Sayfa 223·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşkın uçurumun kıyısında yürümek olduğunu bilen biri âşık olur mu hiç?"
Sayfa 222·Kitabı okudu
Hikaye anlatmak belki de insan türünün en ayırt edici özelliğiydi.
Sayfa 208·Kitabı okudu
Şirazlı Sadi'nin insanı nasıl tarif ettiğini not ettim defterime: "Yek katre-i hunest ve hezar endişe", yani "Bir damla kan ve bin endişe." İşte unutmayı başaramayan insanın trajedisi bu sözlerde gizliydi. Ömrünü endişeyle tamamlamaya ve sürekli acı çekmeye mahkûm olan bir zavallı ruh.
Sayfa 186·Kitabı okudu
İnsanın geçmişini araştırması acı veren bir deneyimdi. Mutlu olabilmenin tek şartı "unutmayı" başarabilmekti.
Sayfa 185·Kitabı okudu