Feyza YILDIZ

Feyza YILDIZ
@m_anticus
İşte ben, içi dışı bir insanı; tabiat ananın şefkatle, özene bezene yarattığı, gerçek, normal insan olarak görürüm. Böyle bir adamı delicesine kıskanırım. Ahmak olmasına ahmaktır; bunun aksini iddia edecek değilim, fakat normal adamın ahmak olması gerekmediği ne malum?
Sayfa 11·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan olmak, yani gerçek, kendi vücuduna sahip, kanlı canlı bir insan olmak dahi bize güç geliyor; bundan utanç duyuyor, ayıp sayıyor, bildik, genel anlamda insan olmaya çabalıyoruz hep.
Sayfa 139 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu

Feyza YILDIZ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
2025 9. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma